Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Àfrica de l'Oest EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Àfrica de l'Oest EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Àfrica de l'Oest EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Àfrica de l'Oest EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Àfrica de l'Oest EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Àfrica de l'Oest EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Àfrica de l'Oest EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Àfrica de l'Oest EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Àfrica de l'Oest EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Àfrica de l'Oest

Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:04 pm

--- tubabu 17/01/06

Bé, de fet la intenció principal d'aquest post és saludar la genial iniciativa que ha tingut pilgrimm Wink de promoure un foro de viatges on -per fi!!!- podem expresar-nos lliurament en la nostra llengua. Benvinguda sigui.

Però això va de viatges i, aquest en concret, d'Africa, així que saludo a tots aquells que, com és el meu cas, porten Africa al seu cor i a tots aquells que teniu intenció de trepitjar per primer cop la terra vermella... us animo a fer-ho! Segur que hi haurà un abans i un després en les vostres vides! Si algú vol informació concreta sobre algun dels paisos africans que he visitat... doncs... feu-m'ho saber.

petonets viatgers!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:05 pm

--- vagamon 17/01/06

Hola Tubabu, encanta't de poder tornar a parlar i comentar sobre viatges amb tú.

Bé, ja que fas l'oferiment, i com potser recordes, la meva especialitat no és precisament l'Àfrica, que em recomenaries que no fos molt salvatge (m'explico, tant jo com la meva senyora hem estat a Marroc, Argelia, Tunissia i Egipte, però això per dir-ho d'alguna manera no és l'Africa negra), és a dir, que no fos un xoc molt brutal de cop i volta (no ho sé, pero considero que per exemple per una persona que no ha estat mai a l'Àfrica, potser es més fàcil iniciarse anant a Kenya, Tanzania, Namibia o Sudafrica que pas a Mali, Etiopia o Uganda...

Espero les teves recomenacions!!!

Mil gracies i m'alegro de veure't de nou.

Vagamon
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:05 pm

--- tubabu 17/01/06

Ah... m'oblidava: conec molt poques persones que hagin estat a Argelia!!! Quan vas anar? -per curiositat-.Seria bo que haguessim coincidit en algun lloc sense saber-ho!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:06 pm

--- vagamon 17/01/06

Bé, l'idioma en aquest cas no seria problema. Parlo millor l'anglès pero no tinc problemes amb el francés. Referent al Senegal, conec algú que hi hagi estat, pero de moment no m'acaba de fer el pes (i segur que m'equivoco, eh?). Gràcies per la diferenciació entre Africa Occidental i Oriental, crec que potser per a iniciarme seria millor alguna cosa estil Safari, però segurament el preu "picarà".

A Argelia, hi he estat per negocis. Alger i Oran, i alguna ciutat més que sincerament no recordo. Just per fer-m'he una idea vaga del país. Em quedo en que Alger fa uns anys era una ciutat "collonuda" per a viure fins que van venir els problemes...

Fins aviat!!!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:07 pm

--- PolePole 25/05/06

Bé... primer de tot... hola!!!!

Realment qui no ha estat a l'Àfrica, no sap de quina manera se't fica al cor!!

És la gent, l'ambient, els paissatges, la serenitat per a les coses més quotidianes, la vida a un altre ritme, un ritme pausat, un ritme que fa que la vida es gaudeixi, s'assaboreixi plenament.

Hi ha zones on ho passen ben magre, els seus habitants, perquè és un territori dur i hostil.
Però és per això que, pels habitants del que la gent té la dèria (i que jo no suporto.. ho sento!) de conèixer com a "primer món", és una magnífica cura d'humilitat.

Àfrica és un altre món. Un món real i dur, però enamora.

He tingut la meravellosa fortuna d'estar-hi en diversos llocs d'aquest continent (però me'n queden molts altres, afortunadament). Senegal no ho conec. Però sí Uganda, que és un país amb molta carència d'infrastructura turística, per la qual cosa, a mi em va fascinar. Res d'hotels, res d'aigua calenta, res de bons restaurants.

Potser no és l'ideal de turisme per a la gran majoria de la gent, però a mi em va captivar.

Salut!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:07 pm

--- ricard 06/12/06

Jo he tingut la sort de viatjar tant per questions de feina i poder fer una mica de turisme per els països del Maghreb i africa occidental i central.

I la veritat que les experiencies viscudes son extraodinaries tant les bones com les no tant bones.
La veritat es que aquests països, la seva gent, la cultura o be els odies o t'acabes enamorant d'ells, el meu cas la segona.

desde aquí potser els veíem tots iguals però a la realitat son molt diferents per exemple Camerún o Gabón no tenen res a veure amb Burkina Faso.

Animo tothom a conèixer aquesta zona.

salutacions,
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:08 pm

--- lluis76 29/01/08

Hola!
Primer de tot gracies per oferir els teus coneixaments d'africa als que com jo anem més perduts. és el primer cop que vitjo a africa i tinc intenció de vitjar a algun país de l'Africa negra. Namibia era una opció però ho he trobat massa desèrtic i Botswana massa turistic (i a més un turisme podriem dir de luxe si no vaig equivocat) , finalment m'ha cridat l'atenció Zambia però em fa por que no sigui massa perillós. Sabeu co està la situació en aquest país? He mirat a la pgaina del ministeri i no ho deixa gaire bé...

Gracies per la vostra ajuda!!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Àfrica de l'Oest Empty Re: Àfrica de l'Oest

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum