Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
VIATGE A LAOS EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
VIATGE A LAOS EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
VIATGE A LAOS EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
VIATGE A LAOS EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
VIATGE A LAOS EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
VIATGE A LAOS EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
VIATGE A LAOS EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
VIATGE A LAOS EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
VIATGE A LAOS EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

VIATGE A LAOS

2 participantes

Ir abajo

VIATGE A LAOS Empty VIATGE A LAOS

Missatge  TERESA Dc Mar 04, 2009 2:56 pm

Hola,

estic organitzant un viatge laos pel setembre i estic buscant consells, millors maneres d'arribar a laos, etc...si algú té informaicó, recomanacions, qualsevol cosa útil per l'organització del viatge.... us ho agrairia molt!

teresa

TERESA

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 04/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

VIATGE A LAOS Empty informació Laos

Missatge  laiamf Dc Maig 20, 2009 5:00 pm

Hola,
Jo vaig estar de viatge tres setmanes a Laos l'estiu passat i estaré encantada de respondre qualsevol dubte que tinguis ( sempre que el sàpiga, és clar)
-Pel que fa a com arribar-hi, nosaltres vam reservar per internet (pàgina Rumbo) tots els vols fins a Luang Prabang (l'antiga capital). Fer-ho així, però resulta bastant car. Ens va costar uns 1.300 euros per cap. El que jo recomanaria perquè et sortís més barat és agafar-te un vol fins a Bangkok, i allí directament comprar-ne un fins a Vientiane o Luang Prabang. Segons tinc entès els vols de Thailandia a Laos són molt barats si els compres in situ. També pots anar des de bangkok a laos per carretera amb autobús, però és clar, triguis bastants dies, tot depen del temps que tinguis.
-Pel tema visats no t'has de preocupar. Te'l fas a l'aeroport on arribis i ja està. Això si, has d'anar preparat i portar les fotografies de carnet, allí no en fan pas.
- De guia, nosaltres vam fer servir la guia de Laos en espanyol de la Loney Planet. No hi ha gaires opcions, la majoria són en anglès.
- Pel que fa a la ruta nosaltres vam comencar pel nord i vam anar baixant fins al sud. T'he de dir que les parts més boniques del país es troben a l'extrem nord i a l'extrem sud ( cosa que dificulta bastant el viatge, tenint en compte que si et mous per carretera els trajectes són força llargs). El centre, però, no té gaire encant. Et recomano especialment els poblets de la zona nord, Nam Ta ( no me'n recordo com s'escriu exactament) i les quatre mil illes ( la zona més al sud del país). També és molt recomanable la ciutat de Luang Prabang.
Bé, no se m'acut res més, si tens algun dubte més concret, ja saps on sóc....

laiamf

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum