Últimos temas
» Nova york
Dl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Dl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Ds Mar 26, 2016 1:43 am por meriche

» Viatges pel 2016
Ds Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

» Grècia, vull anar a Delphos per Setmana Santa
Dg Mar 06, 2016 9:16 pm por anitaviatgera

» Muntanya
Dc Set 09, 2015 1:35 am por Anna Maria

» Ruta per Marroc
Dt Jul 14, 2015 9:09 pm por mariaroca

» Tailandia 2015 (Maig o Juny)
Dt Abr 21, 2015 2:28 pm por marina32

» Viatge per sudamèrica 2015
Dl Abr 20, 2015 12:55 am por david bonet

Companys de viatge

Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

COMPANYS DE VIATGE INDIA (FINALS SETEMBRE - FINALS DESEMBRE)

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

COMPANYS DE VIATGE INDIA (FINALS SETEMBRE - FINALS DESEMBRE)

Missatge  NEOPHRON el Dt Jul 07, 2009 8:09 pm

Bones a tots!, estic començant a planejar una escapada a la india, les dates aproximades serien del 21 de setembre al 21 de desembre. El plan es motxila -petita-, i visitar les principals ciutats, fer moltes fotos i també em plantejo fer algun parc natural, així com alguna mena de trek pel sikkim, però no tinc res clar encara...S'accepten suggeriments i rutes...

NEOPHRON

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 07/07/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: COMPANYS DE VIATGE INDIA (FINALS SETEMBRE - FINALS DESEMBRE)

Missatge  malayalam el Dj Ago 20, 2009 12:51 pm

Hola Neophron,
jo vaig viatjar a l'inda l'any 2004 (fa massa temps ja!!!!). El cas és que vaig estar-hi mig any voltant, i al Sikim hi vaig estar un parell o tres de setmanes. Alla hi vam fer un treking per la falda del mitic Kanchendzonga. El que vam fer nosaltres va ser curtet i fàcil (adaptat a penya poc muntanyera com nosaltres), però per allà hi havia múltiples possibilitats. Això si, si hi vas amb temps, jo el que faria és contractar-ho tot allà mateix (t'estalviaràs bastants diners si t'ho saps fer anar be). De camí cap al Sikim, vam passar per Darjeeling (turistic, però bonic!), i al marxar vam passar per un lloc que em va sorpendre, Kalimpong.
Per altra banda, un lloc que recomano ferventment és l'Assam. És un dels estats del nord-est de l'india, aquells que estan com apartats a ma dreta, i que et queden bastant aprop si viatges al Sikim. El riu Brahmaputra, Majuli, l'illa en un riu més gran del món (be, no se si ho seguirà sent, degut als greus problemes d'erosió que té... potser ja s'ha desfet!), els parcs naturals de Kaziranga i d'Orang, el menjar, la gent... realment fantastic. Vam comprar unes bicicletes (noves de tirnca per 20 eur!), i vam seguir la carretereta que segueix el riu Brahmaputra, sortint a Johrat (un poblet a l'est de l'estat) i fins a la capital, passant per parcs naturals, poblets variats... van ser uns dies genials!
Res, ja fa uns anys que hi vaig ser, però si necessites més informació, d'aquests llocs o d'alguns altres (basicament kerala, himanchal pradesh, sikim, west bengal, assam i orissa), resto a la teva disposició... malauradament no puc venir, però ja m'hi apuntaria ja!
Salut

malayalam

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 20/08/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Mutació del viatge, india per ecuador i Novembre-desembre sense ruta, algú s'anima..

Missatge  NEOPHRON el Dj Ago 20, 2009 7:39 pm

Gràcies per la teva resposta..Finalment he canviat de destí, anem amb dos companys de feina, al ecuador i galapagos...A mi em fa molta gràcia la india. Però amb els companys hem arribat a aquest destí consensuat. I com que opino que el que fa que un viatge sigui inolvidable, es la companyia...
Però encara em resta des del 12 novembre fins nadal, per fer algo, faig crida a tothom que tingui alguna idea o no ili vingui de gust anar a algun lloc del mòn,que em digui algo! i parlem...Salut a tots plegats!!

NEOPHRON

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 07/07/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: COMPANYS DE VIATGE INDIA (FINALS SETEMBRE - FINALS DESEMBRE)

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 4:35 am

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum