Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
algunes companyes que em vulguin acompanyar? EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

algunes companyes que em vulguin acompanyar?

3 participantes

Ir abajo

algunes companyes que em vulguin acompanyar? Empty algunes companyes que em vulguin acompanyar?

Missatge  montse546 Ds Mar 05, 2016 12:06 am

Hola! sóc nova per aquí! i el que busco es bàsicament, companyes de viatge, ja sigui petites escapades o mes llargues, ja que amb la meva parella m´es molt difícil coincidir per les vacances i viatjar sola s´em fa feixuc...així doncs, si alguna està en una situació similar i vol quadrar dates per no quedar-nos atrapades en les vacances...ja sap!
montse

montse546

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 29/05/2014

Tornar a dalt Ir abajo

algunes companyes que em vulguin acompanyar? Empty Hola!

Missatge  meriche Ds Mar 19, 2016 7:29 pm

Hola Montse!
Em dic Meritxell, tinc 29 anys i sóc de Barcelona. Em trobo en una situació similar a la teva, ja que ni a la meva família ni als amics els va bé acompanyar-me de vacances aquest any, i tampoc em conveç viatjar sola.
Em podries comentar quines destinacions i dates t'agradarien?

Jo disposo de 12 dies laborables (+caps de setmana) i podria començar a viatjar a partir de juliol. Pel tema del pressupost, em puc permetre tant escapades com viatges llargs, (preferiblement viatge llarg) per tant seria força ampli.

I quant a destinacions, estic oberta a tot tipus de propostes, preferiblement destinacions on no hagi anat. Per exemple, fa temps que vull anar a Nova York i voltants, Japó i la zona dels parcs temàtics d'Orlando i voltants, però oberta a altres propostes!

Parlem!
Meritxell Smile

meriche

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 19/03/2016

Tornar a dalt Ir abajo

algunes companyes que em vulguin acompanyar? Empty companyes de viatge

Missatge  montse546 Ds Mar 19, 2016 8:24 pm

hola meritxell!
doncs mira, tinc dues setmanes seguides de vacances al novembre ! juliol, agost i setembre no puc viatjar...tret d´algun cap de setmana ( que no els tinc tots) ..es que treballo en el mon del turisme i això es un rollo...
i en quan a destinacions, no tinc problema, tot em crida, sobretot si hi ha natura pel mig, m´encantaria anar a costa rica, islandia (novembre kk), japo, etz..

montse546

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 29/05/2014

Tornar a dalt Ir abajo

algunes companyes que em vulguin acompanyar? Empty Viatge Japó

Missatge  meriche Ds Mar 26, 2016 1:43 am

Hola Montse!
He contactat amb una altra noia que també estaria interessada en viatjar al Japó aquest any. Si vols enviam un e-mail a meriche86(arroba)gmail.com i us envio un e-mail a les dues per començar a parlar del tema Smile

Salutacions!
Meritxell

meriche

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 19/03/2016

Tornar a dalt Ir abajo

algunes companyes que em vulguin acompanyar? Empty comanyes de viatge

Missatge  duna Dl Jul 17, 2017 7:46 pm

montse546 escrigué:Hola! sóc nova per aquí! i el que busco es bàsicament, companyes de viatge, ja sigui petites escapades o mes llargues, ja que amb la meva parella m´es molt difícil coincidir per les vacances i viatjar sola s´em fa feixuc...així doncs, si alguna està en una situació similar i vol quadrar dates per no quedar-nos atrapades en les vacances...ja sap!
montse

hola bona tarda, jo també sóc nova aquí i aquest any les meves vacances no han coincidit amb la gent que normalment marxava. Us he vist en aquest forum i m'interesseria viatges o escapades, m'ès igual, tot em va bé. El pla que proposa la Meritxell m'encantaria pero aquest any no podrá ser...haure d'esperar al proxim, per la resta m'encantaria.... a veure si ens animem!!! Very Happy

duna

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/03/2015

Tornar a dalt Ir abajo

algunes companyes que em vulguin acompanyar? Empty Re: algunes companyes que em vulguin acompanyar?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum