Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia

Ir abajo

Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia Empty Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:01 pm

--- sanpru 26/05/07

Hola , aquest agost anirem a Senegal, on arribarem a las 2.35 de la nit. M'agradaria saber si hi ha algun perill en quedar-nos "a dormir" al mateix aeroport, fins a les 6 o las 7 del matí. Potser hi ha algú que ho ha fet anteriorment i em pot contestar.
A part d'això volíem passar uns dies a Gambia, y no podem aclarir si es necessita visat o no. Está clar que arribant des d'aquí España no es necessari, però si hi anem des de Senegal, algú em podria dir si és o no necessari. Y si s'ha de fer a España o al Senegal.

Moltes gracies.
Mercè
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia Empty Re: Seguretat a l'aeroport de Dakar i visat per Gambia

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:01 pm

--- teranga 03/07/07

No hi ha cap perill a l’aeroport de Dakar, però jo aniria a dormir a un altre lloc. Hi han varius llocs al costat del aeroport on es pot dormir (L’aeroport esta a Yoff). Pots contactar des de aquí, i et venen a buscar. Si vols jo també conec persones que et podrien venir a buscar.
El visat per Gambia es necessari si vols fer una estada de mes de 24 hores. A Madrid hi ha l’ambaixada de Gambia on et poden tramitar el visat.
Si vols mes informació no dubtis a demanar-me-la.
Sort i fins aviat
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum